Schade melden

Vervelend dat u schade heeft, maar gelukkig bent u in de meeste gevallen goed verzekerd. Wij gaan zo snel mogelijk voor u aan de slag. U kunt de schade melden via schade@driekleur.nl. Heeft u direct hulp nodig? Bel dan onze schadeafdeling op: 0113 751 690 (bereikbaar tussen 08:30 - 17:00).

Formulieren: 

Schade formulier algemeen

Europees aanrijdingsformulier

Waarborgfonds - getuigenverklaring

Aansprakelijkstelling - voorbeeldbrief

 

Brochures:

Waarborgfonds - schade brochure

Waarborgfonds - algemene brochure

 

Veel gestelde vragen:

  • Hoe verloopt het schadeproces?

    Wanneer u schade bij ons meldt, gaan we er zo snel mogelijk mee aan de slag. U ontvangt dan van ons een bevestiging van de gemelde schade. We kijken of u verzekerd bent voor de schade en of we meer informatie van u nodig hebben. Als we een duidelijk beeld hebben van uw schade kunnen we u sneller helpen. Laat ons weten wat er precies beschadigd is en maak duidelijke foto's.

  • Hoe stellen wij de schade vast?

    Als we een duidelijk beeld hebben van uw schade kunnen we u sneller helpen. Laat ons weten wat er precies beschadigd is, uit welk materiaal het bestaat en de grootte van de beschadigde oppervlakten. Maak duidelijke foto's van uw schade. Bij grotere schades wordt er een expert ingeschakeld. Deze komt dan bij u langs om de omvang van de schade vast te stellen en de schade te regelen. Met behulp van het expertiserapport of bij eenvoudigere zaken met een gespecificeerde nota wordt de schade vastgesteld.

  • Mag ik direct zelf een reparateur inschakelen voor mijn schade?

    Wij werken samen met een aantal geselecteerde herstelbedrijven omdat we weten dat de prijs/kwaliteitverhouding klopt. De voordelen hiervan zijn een snelle reparatie en het schadebedrag wordt door ons overgemaakt aan de reparateur.

    U mag er ook voor kiezen om naar een ander bedrijf te gaan. Wij ontvangen dan graag eerst een offerte voordat de reparatie plaatsvindt. Twijfelt u? Neem dan even contact met ons op.

  • Wanneer is een expert nodig?

    Bij grotere schades wordt er meestal een expert ingeschakeld. Deze komt dan bij u langs om de omvang van de schade vast te stellen en de schade te regelen.

  • Binnen hoeveel tijd moet ik mijn schade melden?

    Meld uw schade zo snel mogelijk aan ons. Binnen kantoortijden (08:30-17:00) zijn we telefonisch bereikbaar via 0113 - 751 680. In het geval van een dringend schadegeval kunt u ons ook buiten kantoortijden telefonisch bereiken, u wordt dan doorgeschakeld. Daarnaast kunt u uw schade natuurlijk ook, eventueel voorzien van foto's, per email melden via schade@driekleur.nl. We gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag. 

  • Hoe lang duurt het voordat mijn schade in behandeling genomen wordt?

    We streven er naar om uw schade uiterlijk binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen. U ontvangt altijd een bevestiging van uw schademelding en wij houden u op de hoogte van het verloop.

  • Zoekt u een (auto)schadeherstelbedrijf?

    Bij een aangesloten herstelbedrijf kunt u de schade direct laten herstellen. De voordelen hiervan zijn dat u in sommige gevallen een lager of geen eigen risico hoeft te betalen en er wordt vervangend vervoer geregeld bij blikschade. Op www.schadegarant.nl vindt u meer informatie over de reparateurs en kunt u een reparateur bij u in de buurt vinden. Op www.glasgarant.nl vindt u aangesloten reparateurs voor ruitschades.

  • Hoe betalen wij uw schade?

    Wanneer het schadebedrag duidelijk en onderbouwd is, kunnen wij het bedrag indien er dekking is naar u uitkeren. Als we alle benodigde gegevens van u hebben, wordt het bedrag uiterlijk binnen 5 dagen naar u overgemaakt.

 

Onze schadebehandelaars:

A Van Veelen

Arie van Veelen

Alinda Deze Liever 

Alinda Hage - Metz

Joep GOES

Joep Schrijver

Jacqueline GOES

Jacqueline Plaisier

John GOES

John Moerdijk

Leon Klein

Leon Krombeen

M G Jonkman Hogesteeger

Marjoleine Jonkman -
Hogesteeger
 

Karin GOES

Karin Hollemans

 

 

 

 

 

 

Google+ Google+ deze pagina
LinkedIN Deel dit op LinkedIN